11 maj

Gokväll!

Idag har det varit full fart hela dagen nästan, började med ett besök på Ikea med Patrik och Robbbin :) Vart endel i vagnen, hittar alltid massa fint som man igentligen inte alls ska ha, men de är ju bara kul! Efter första svängen tog vi en lunch med svenska köttbullar och lite fika .. sen var vi redo för undervåningen där man får plocka själv .. betalade och åkte hem, eller hemmåt, tåg en sväng förbi affären och fyllde upp kylen lite :)



Sen i eftermiddag har patrik jobbat och jag har skruvat och plockat här hemma, så nu ser de helt ok ut! Har hunnit med en powernap och ett lut i soffan med Paradise Hotel och jordgubbar :) Ska snart börja med lite mat, jag har tagit ledigt inatt för att jag skulle kunna styra här hemma så patrik och jag ska ha myskväll, på menyn är de potatisgratäng, pepparbiff, pepparsås och en stor sallad :)

lite av vårat nya hem;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback