10 maj

Nu sitter jag i nya lägenheten, patrik's och min :) Har fått de mesta på plats men fortförande endel kartonger och påsar som bl.a ska ner i källarn .. men annars är de mesta upppackat. Ska åka till Ikea imorn och köpa en tvbänk, tv bord, matta och sen lite små grejer..

Idag slutade jag jobba kl 07, åkte hem och sov nån timma och sen åkte vi hit och ordna de sista med kontrakt med hyresvärden och fixa internet. Sen packa vi in allt från bilen :) efter de var jag så jäkla hungrig och trött så det blev mat med Bård och Johanna på Mirabell :) Dom har sen även hjälpt oss hela dagen med och bära säng och packa upp och så. När klockan slog 3 skulle Patrik till jobbet och jag skulle sova var tanken eftersom jag knappt sovit och ska jobba inatt igen, 1,5 timmar fick jag sova, yeees! Kommer va lagon trött i huvudet kan jag tänka mig.

Imorn blir de Ikea och flytta ut de sista ur våran gamla lägenhet, hann inte allt de idag ... nu ska jag äta lite och sen åka till jobbet, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback