22 mars

När jag loggar in på blogg sidan och ska skriva lite så blir de aldrig ngt inlägg, för jag har så långt mellan gångerna så jag vet inte hur jag ska formulera mig och korta ner allt? blir de lättare om man skriver oftare? Inte vet jag, men nu ska jag avsluta och publisera de här inlägget hur de än blir även om jag tillslut känner för att bara ta bort de :)

Har jobbat natt, åkte hem och sen körde jag patrik till jobbet, för jag måste ha bilden en sväng sen. Idag på jobbet vet jag att dom kommer ha och göra, massvis med människor som kommer va hungriga och vilja ha lunch, tror att det var typ dubbelt så mycket som vanlig dag med mycket lunch, hoppas de går bra för dom :)

Jag tänkte bara dra lite kort vad vi gjort på resan för er som inte vet, Vi började resan på en ö, koh lanta, de nämde jag i ett tidigare inlägg tror jag?! den ön passar perfekt och börja sin resa på, jätte lugnt och skönt där, men finns öven endel butiker och restauranger :) Där solade vi och bada mest, chillade på stranden med goda frukt drinkar helt enkelt ... gjorde en läskig utflykt på moppe till old town där de var en slagt festival.. jag gillar inte och sitta bak på moppen!! Har ju ingen kontroll :)









Efter 4 nätter på den ön tog vi färgan vidare till Ao nang, där hade ingen av oss varit tidigare så de var lite spännande :) Bodde på ett jätte fint hotell med super go frukost! I Ao nang befann sig även P & C's stora idol Petter, Inte Petter, Petter utan Petter Slasken och hans söt tjej. Så vi umgick endel med dom, fanns ett par andra sköningar på de här stället också. Vi hade tänkt och spendera 2 nätter här för att sen åka vidare till phi phi, men de slutade med 5 nätter och inget phi phi över huvud taget :) perfket! Var ute på en liten ö utanför som heter phoda island, tar bara 5-10 min med lång tail båt.



på den lilla ön hade dom matbåtar man kunde handla mat och dricka på,
typ baguetter, fried rice och frukt








Sista stället blev Patong, mer fart och fläkt! Shopping, gocart, pingpong show och goda baguetter från subway, ungefär så kan man väl beskria dagarna, en hel del sol och bad också :) Här trädda vi petter och frida igen! skriver inte så mkt mer, ett par bilder får ni, puss








Kommentarer
mamma säger:

Kul att läsa lite på bloggen igen, har saknat det i massor.

Idag har vi haft Sveriges varmaste dag +15,3 grader inte riktigt som i Thailand men skönt ändå. Ha en bra dag, mamma älskar dig.

2011-03-22 | 19:32:03
Ida säger:

Ja jag läste det på VT, måste kännts som sommar såhär efter vintern :) Vårvärmen är underbar! puss älskar dej mamma!

2011-03-23 | 13:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback