25 mars

weei, när jag vakna imorse så var jag glá för de att jag är ledig fredag, lördag och söndag, sen börjar jag inte förens 23 på måndag kväll, så lång ledig nu :) inte för att jag jobbat ihjäl mig på sistone men de är så skönt och va ledig, nu när de är vårväder ute också, hoppas de förblir så i helgen. Jag nyss in från en promenad :)

Våffeldagen idag, så vi har såklart ätit våfflor med glass, grädde och jordgubbssylt, Johanna kom titta förbi :) Men nu har dom alla (patrik, robin o johanna) åkt till jobbet, så min lediga fredag kväll får jag spendera med mig själv ... de ska nog gå bra, ska sova lite mer tänkte jag, sen har jag förberätt för mat jag ska göra sen, lax i ugn med en god kall sås och grönsaker :) sen är de säkert ngt på tv ikväll.

Imorgon har vi planerat och åka till Ikea, måste köpa en klädstång som vi kan hänga alla jackor på, helt fullt i hallen, så vi flyttar upp dom vi inte använder på vinden :p ser bara rörigt ut här nere ..

se u later .. pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback