23 mars

God morgon (för mig)
Fick sova 4 timmar denna gång, bättre än 3 iafl :) Känner mig just nu utvilad och pigg, men vet att ikväll vid 22 tiden när de börjar bli dgs för jobb, då är min kropp precis lagom sovtrött :P Har precis ätit en tallrik med frukt till frukost, Patrik köpte hem massa frukt och grönsaker häromdan, jag saknade verkligen de i Thailand!



Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ta en promenad bort till storsentret och köpa en del små saker som fattas här hemma så som hårspray, topps, en ny osthyvel, lite till kylen och kanske något litet litet till mig själv ;) Vid 4 kommer min älskling hem, nu när jag tänkte på han vart jag helt varm och skit kär, ååå han är bäst!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback