4 juni

Hej, Sitter i min deluxsäng på sjukan hos Linn, just nu är hon ganska pigg och druckit TRE glas med vätska!! Hoppas hon blir bra nu och kan komma hem utan och ha så ont! Igår så vaknade jag här, på förmiddagen kom mormor o mamma så då passade jag på att åka ut till Lotta och sola mig i skuggan och prata lite med henne, senare på eftermiddagen så vart de en kebabmästarn i hamnen med louise :) Även ett kärt men kort återseende med Karlsson och fam Blomberg :D Idag blir de sol på lottas brygga och ev lite shopping, hoppas stan är öppen! Bokade biljett hem igår, åker hem måndag förmiddag. det var allt för mej, puss och hej! saknar världens bästa putte såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback