2 juni

Åka komunalt är väl inget första val man gör, specielt inte sj:s tåg! Än så länge är vi bara 10 min sena, de påverkar kods inte mitt resande då jag har 50 min mellan mina två tåg i Katrineholm. Sen vem man får i sätet brevid kan man också ha olika tur med, jag fick en äldre dam som valde att fortsätta sin frukost på tåget, skalade sig ett ägg och ordnade knäckemackor med räkost, inte dom bästa lukterna för en som är lite känslig. Nu sitter jag iafl här på tåget, påväg mot Norrköping, där står Patriks pappa och väntar på mig så kör han mig till vvik :) där ska jag ta hand om min syster, träffa familjen och vännnerna.. Åker nog tillbaka på måndag! Nu ska jag titta lite på insidan av ögonlocken! Ciao

Kommentarer
mamma säger:

Tack världen`s bästa Ida.

Du är så gullig och kommer hem och hjälper mig med Linn. Det finns inte tillräckligt med ord som kan förklara min tacksamet.



Tack tack min fina goa tjej.

2011-06-03 | 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback