11 juni

Nu är det ett par dagar sedan jag skrev sist, men de blir så när jag jobbar nattvecka! Det händer ju inte så mycket mer än jobb och sova då :) Idag har jag faktiskt varit vaken länge, så har hunnit med endel :)
Patrik och jag gick till stan och mötte upp Angelika och Johanna och tog oss en shopping runda, vi skulle ha ett pat skor till Patrik och lite somriga kläder som inte sitter så förbannat tight till mig :) Hmm, inga skor och inte speciellt mycket kläder till mig heller.. Patrik hitta en fin skjorta och jag köpte ett halsband och två tröjor! Johannan däremot som haft kjöpstop i över en månad gick loss endel, Angelika också :)

Efter shoppingen blev det en bit mat på mirabell, sen hem och slappa lite innan vi åkte hem till Angelika och spela spel och åt glass :) Sen hem igen, slappa lite till, sen nattjobb! :)

Idag har jag känt mig helt handikappad, min mobil har inte haft ngn teckning på hela dagen :( så jag har varit lite ledsen, men nu ikväll/natt när den börja funka blev jag så glad igen :D !! weeei. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback