Uppdatering

Jag har ju semester och har därför inte lagt min tid på att sitta vid datorn och därav inte så mycket inlägg på bloggen, men nu har jag faktiskt inget och göra.. men nu har jag knåpat ihop 3 små inlägg :) så de får räcka för ett par dagar!
Skulle igentligen va påväg ut till Pär's stuga nu men jag har ingen ork i kroppen idag, har varit och lunchat på stan tidigare idag men mer än så blev de inte, somna med en gång jag kom hem igen.. men annars mår jag faktiskt riktigt bra.. har börjar blir lite trött igen, så som jag var i början, men de är kanske inte så konstigt ? Men jag är så tacksam över att jag inte har ont i kroppen, foglossning eller något annat problem :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback