Norge

Nu på semestern har inte jag varit den som följer nyheter direkt, men igår satt vi klistrade framför tv och dator för att följa det som hänt i Oslo och Utöya, fy va hemskt! Sänder en tanke till alla berörda och anhöriga!

Nu är de inte långt kvar tills vi ska tillbaka till Norge, ca en vecka kvar på semestern! Har en del saker som ska hinnas med innan de, det blir alltid så stressigt sisa veckan för man kommer på en massa saker som ska göras som man igentligen skulle gjort för länge sen men som man glömt bort.

Igår var jag hemma hos Thess på förmiddagen och fika på munkar och myste med hennes två små gullungar, efter de vart de grillning och kortspel hemma hos Agneta, Patriks mamma. Sen åkte vi vidare till Sahara med Sanna, Ricke o Kira och åt och drack lite för att sedan avsluta kvällen hemma hos dom på altanen med kortspel och åska! ;)

Ikväll blir det iafl Grillning (igen) med kubb och krocket hemma hos Sanna och Richard.. Linda och Niklas kommer också så de ska bli kul :) Nu hoppas vi att vi slipper åska och regn bara :)

Eftersom jag vaknade för 30 minuter sen så har jag inte hunnit äta någon frukost så de ska jag göra nu, ha de bra :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback