22 Januari

För mig är det godmorgon!
Jag är så sjukt trött att jag inte orkar gå upp ur sängen, jag är igentligen både kissnödig och hungrig men de är för jobbigt! Tidigt imorse åkte mitt hjärta till stockholm för vinter konferans, kommer hem tisdag kväll igen.. gud va jag kommer sakna han! Tur jag jobbar helgen så att jag har lite annat och tänka på. Men hoppas han får de kul!

Ikväll kommer Tanja hit, en arbetskamrats hund.. Jag ska va hundvakt några timmar innan jag ska på jobb :) så då blire mys i sängen? ;) en promenad och sen jobb! puss

Kommentarer
Krismus säger:

åhee! nåra från mitt jobb är oxå på vinterkonferesen! jag skulle anmält mah!

2011-01-23 | 00:23:58
Bloggadress: http://sallsyntexemplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback