16 februari

Vad händer med mig? :) jag kan inte sova längre än till 11 - 12 om mornarna, och då har jag jobbat natt, slutar ju 07 på morronen så borde bli lite tröttare och tror kroppen behöver mer än 3-4 timmars sömn :) istället blir jag skit trött på kvällarna/nätterna.

på fredag är de personalfest, jag har beställt klänning från nelly, men den har inte kommit än, hoppas verkligen den kommer snart! :) tänkte lägga upp en bild, men den är visst slut, så hittar ingen bild! men får jag den inte tills på fredag eller att den inte sitter bra är de liiiite kris! :p

nu ska jag jobba 2 nätter, sen ledig 1 för jag ska ju på personalfesten, sen jobbar jag 2 nätter till och när jag går av de sista passet på måndag morgon så sätter jag mig i bilen till västervik :) semester en vecka!! sen tillbaka till norge för att jobba 4 nätter, sen thailand :D längtar massor, de har gått så fort!

Jag och patrik på gran canaria i maj 2010 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback