Söndag

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev här, men nu som först tar jag mig tid till det :) Har inte velat nörda massa dator när man har fin besök av Linda!

Som vanligt så har jag varit jätte dålig på och ta kort vilket är väldigt synd med tanke på att kort säger en hel del och jag som är så dålig på att skriva får liksom inte fram det jag vill att ni ska ska få se. Helgen har iafl mest bestått av mys i soffan :) Men vi har även hunnit med lite shopping både här i Jessheim och i Oslo, ätit god mat och kollat tv, Idol finalen som helt rätt person enligt mig vann!! ;)

"Lilla Livet Livia" som Linda skulle sagt,
här i sin nya katt outfit som hon fick av Binda ;)
image description


Mjaauuusigt
image description

Tack för en jätte bra helg :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback