Rörigt

När jag tidigare idag skulle gå till sentret så var jag precis färdig till att gå, men då kommer jag på att jag inte har  plånboken och hittar den ingen stans, hallå?? Aja, tar med mig passet och tänker att jag tar ut pengar på banken ist. Inne på banken så säger dom "nej dessvärre vi har inga kontanter här du måste ha ditt kort för att kunna ta ut pengar".. Hallå, de är liskom en bank jag är på tänkte jag, men okej då, jag får väl bara gå hem och leta vidare? När jag kommer hem och tittar på telefonen så ser jag ett sms om att mitt paket kommit till posten, typiskt att jag inte såg de innan jag gick, då kunde jag ju hämtat de när jag endå var på stan.
Aja, packar ner Livia i vagnen igen och DÄR ligger min plånbok, jag har alltså haft med mig den hela tiden! Så jag hade aldrig behövt gå hem som jag gjorde, tur de inte är så långt då. 

Tillbaka på stan så hittar jag endel på BikBok faktiskt :)
Hämtar ut mitt paket från Nelly som jag beställde härom dagen,
 både klänningen och kjolen var bra :D

Köpte bl.a dom här två fast i champange färg.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback