Onsdag

Idag började dagen ganska lugnt här hemma, Livia sov 7,5 timmar inatt utan att vakna och gav oss sovmorgon till halv 10 :) Så vi vaknade helt utvilade och pappsen och Livia hoppade i badet som dom båda två älskar, specielllt tillsammans ♥

Efter de åkte P och lunchade och Livia och jag pyssna lite här hemma. Sedan tog vi oss ner på stan där vi hjälpte min syster med lite grejer, köpte lite julklappar och efter de så gick vi upp till (gammel) mormor som flyttat från Sthlm ner till lilla Västervik, hon bor mitt i stan så de var super smidigt och bara smita upp dit på en liten fika, god fika! Sen tog vi med oss henne och åkte och handlade lite.






Så nu har jag bjudit min pappa på mat, kokt potatis/morötter, biffar och sås :) Biffarna vart jätte goda, hade lite bacon och purjolök i, nom nom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback