Jul

Imorgon packar vi bilen full och reser hem till Sverige för 2 veckors jul ledigt. Så idag måste jag börja packa, packa till mig själv gör jag på två minuter, men nu har jag en liten baby och tänka på, tur att allt finns och köpa om de skulle vara något som glöms.

När vi åkte hem från Sverige sist så sov lillkorven nästan hela resan, jag hoppas de går lika bra den här ggn :) de är ju trotts allt 60 mil. Så de blir ett par pauser så hon får sträcka på ryggen.

Nu ska jag försöka komma upp ur denna gosiga säng och ta en dusch medans Livia sover, sen är de bara börja med packningen. MåSte va klar till kl 15 då vi ska på jullunch på jobbet, den håller på kvällen ut så när vi kommer hem vill vi ha allt klart och bara krypa i säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback