Sol/Regn

Vi var uppe sent igår, Robin var här och de spelades manager och Xbox :) eller inte jag, jag pillade med lite annat på datorn. Iafl eftersom de vart sent vart de sovmorgon på mig idag, till ca 12! Men när jag vakna så var de jätte fint så jag satt ute i bikini och åt frukost, sen vid 13 ca kom Patrik hem och vi bestämde oss för att åka till Maurafallen ( en flod/vattenfall), vi plockade upp robin på vägen också men när vi kört typ 5 min så börja de regna :/ så åkte tillbaka och tog en lunch på stan istället :) Nu är vi hemma, ska ta en powernap och just nu hör jag hur åskan är precis över, inga små knallar precis :p ikväll blir de film, hangover 2, vi har inte sett den än :) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback