Personalfest

Kom precis hem från våran personalfest som vi har haft tillsammans med 2 andra hotel, kände att jag inte kunde va kvar längre, min rygg höll på att gå av och nu var de ändå bara slutet kvar, dricka och dans! Jag känner väl kanske att de inte gör så mycket om jag viker undan då :)

Men de har varit jätte trevligt hela eftermiddagen kvällen, vi samlades redan vid 16 för lite mingel och lekar, mitt lag kom faktiskt 2a :D sen vart de grillmat och ännu mer mingel. Vid 21 tiden öppna dom upp delen där de skulle fortsätta kvällen ut, de var liveband och riktigt mysigt där inne men jag orkade inte mer..

Det var riktigt skönt och komma hem och lägga sig på sängen kan jag lova! Så ligger här och vilar mig innan jag ska hämta dom andra på festen, får agera privat taxi :) Hoppas ni har haft en fin lördagskväll!


Kommentarer
Anonym säger:

Hej gumman, vi har haft en skön kväll, speedway på TV samt god mat.

Kul att hotellen fixar fest ihop, blir mycket folk förstår jag.

Idag ska vi åka och titta på Linn`s lägenhet, spännande. Troligtvis ska Linn och jag åka till Ikea, shopping shopping.

L o jag får väl ta en riktigt god fika och fira din födelsedag trots att du inte är hemma.

Ha en riktigt bra söndag och hälsa Putte, kram på er, mammma.

2011-08-21 | 14:12:05
Camilla - gravid med 1:an säger:

Skönt att du är så pass pigg att du kan gå i alla fall :).



Jag hade faktiskt också bf 30/9 från början. Sen blev jag framflyttad till 3/10 på UL. Kändes som en hel månad fast det bara var några dagar :P

2011-08-21 | 15:20:12
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback