Paket

När vi kom tilbaka till Norge så hade jag fått ett brev om att jag kunde hämta ut en babybox på Apotek1, idag när jag kollade brevlådan så låg de ett brev från Libero, så idag när jag var nere på stan hämtade jag min andra box, lite olika tester på bl.a blöjor, krämer, oljor och våtservetter :)
Dessa boxar får man genom och bli medlem på olika sidor bl.a Libero och Apotek1.



Fick två liknande paket när jag var i Sverige också av min söta kompis :) Så spännande och öppna och se vad som är i :) Tack!


Kommentarer
Linda säger:

SV: Ja, de går fort nu. Snart springer han ifrån oss..



Kul att du fått hem paket från Libero :D Börjar närma sig. :D Hihi. Jag kommer ihåg när jag fick hem mina första paket. Det var inte förrän DÅ som jag insåg att vi snart skulle ha en liten bebis :)) Hoppas allt är superbra med er alla. Många kramar :)

2011-08-06 | 19:56:49
Bloggadress: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback