Natten

Många säger att nätterna kan bli jobbiga under graviditeten, att man inte får sova och att man springer upp och kissar flera gången. Jag har haft tur som hela graviditeten än så länge sovit hela nätterna och då är de ca 10 timmar varje natt med max en kissning! Men inatt, usch vilken jobbig natt, känns som jag vaknat 20 ggr av att de gör ont i ryggen, magen el mardrömmar :/ Hoppas de bara var för inatt!

När jag tittar ut nu när jag kom upp ur sängen så är de spöregn, de verkligen vräker ner, så man får ju inte så mycket lust till något om jag ska va ärlig, men jag orkar inte en till heldag i soffan..

Vid 13 ska vi iafl möta en arbetskompis, Nina för lunch :) Så kommer iafl ut lite idag.. Vi hörs senare. puss


Kommentarer
mamma säger:

Du har nog som sagt haft tur med kisseriet, men förhoppningsvis blir det inte så ofta som du har haft inatt.

Blir så glad att du/ni har så många goa vänner som förgyller era dagar.

Må så gott så hörs vi,kram mamma.

2011-08-29 | 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback