Kurs och regn

Tidig morgon idag, klockan ringde redan 07:20!! Tidigaste jag har gått upp på flera veckor. P och jag åkte till läkarn för att lämna ett nytt urinprov, de tog 3 minuter så var de klart, dom skulle ringa tillbaka men de har dom inte gjort? Så antingen var de väl inget eller så ringer dom kanske på måndag? vi får se.

Sen åkte vi vidare till helsestajonen för en "förberedande kurs inför födsel" där min barnmorska gick igenom de viktigaste inför födsel och barsel tid (tiden efter).. Vi var 5 olika par, så de var nog något liknande dom där föräldragrupperna i Sverige :) Det var intresant och lite läskigt.. säkert lite nyttigt.

Var färdiga där vid 14 tiden och då åkte vi ner till sentrum och åt lunch, kollade runt lite i några butiker och sen hem för en snabb powernap, sen var de dax för P att åka och jobba, då fortsatte jag min powernap lite längre :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på? Tycker Johanna kan komma hem från sin semester nu! Just nu utanför mitt fönster ser de ut så här, grått och regn.







Kommentarer
Sofie - Mamma till William säger:

Tack :) Det var ganska längesen men jag tyckte jag såg den kvar där för inte så längesen, kika vettja :D

2011-08-06 | 09:33:21
Bloggadress: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback