Hemma

Nu är vi på plats i Norge, hemma hos oss själva :) Så skönt och ha packat upp allting och lagt allt på sin plats, efter att ha bott 4 veckor i en resväska var de riktigt kul och fixa i skåp och garderober, allt på sin plats och nu är allt tillomed vikt prydligt och fint, får se hur länge jag kan hålla de ? :) hehe

Idag har vi inte gjort så mycket, varit på Nav och fyllt i papper om föäldrapengar och sånt där, varit på posten och försökt få fram något vettigt om Fridas telefon som fortförande är på vift. Sen var vi och handlade och på apoteket också :) har faktiskt varit ganska fint väder här idag, inte lika fint som jag förstår att de har varit i Västervik, man får ingen ångest av att veta att man ska till jobbet när folk ligger ute och solar och gottar sig :p men men de går ju de här med. Ska jobba inatt, så börjar om 2 timmar :) så nu ska jag ligga lite till på soffan och sen åka till jobbet och pussa lite på min man som är där nu men snart går hem.. den här veckan jobbar vi om varandra helt så jag längtar till nästa vecka :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback