Godmorgon

Oj va det var svårt och komma upp idag, hade tid hos läkarn 08:30, tror jag gick upp 40 minuter innan men var där i tid endå, man hinner alltid på något vis. Som jag trodde så blev jag sjukskriven ytterligare 2 veckor.. skulle förvåna mig om jag sen jobbar min sista vecka? men vi får se.

Igår efter att jag skrev det sista inlägget så blev det inte alls bara lugnt, vi tog oss en runda på sentret som hade nattöppet till 24! Där vi inhandlade lite nytt på åhlens till lägenheten, kuddar, ljus och en duk. Patrik fick med sig en höst jacka hem också :) Sen satt vi uppe ett tag till efter de.. kanske därför jag var lite extra trött imorse :)

Nu ska jag slänga i en hårfärg i håret och sen ska jag nog krypa ner hos min varma kille i sängen och sova nån timma till :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback