Fredagen

Min dag igår var väldigt bra! :) Började med en skön sovmorgon som alla andra dagar nu mer, men de är väl bara och passa på medans man kan. Sen blev det frukost i soffan till en film, The Rebound.

Lite senare på eftermiddagen så kom Sara och Johanna och plocka upp mig och vi åkte bort till Angelika för lite våffelmys och skvaller :) Fick en jätte fin födelsedagspresent av tjejerna, en silverring med små diamanter på, fick även ett presentkort så jag kan gravera in bebisens namn sen när den är ute och vi vet vad den ska heta, dom är så påhittiga!



Senare på kvällen förflyttade vi oss hem hit för middag, blev en sen middag, tror klockan han och bli typ 22 innan vi fick avnjuta mästerkockens (patrik) oxfile :) Till de ordna vi med flötegratinertpotet, saus och grönsaker! Smakade riktigt gott! Sen förflyttade vi oss till soffan i den matkoma vi var i för att se en film, det blev The Mechanic. Vid halv 4 tror jag tjejerna åkte hem och då kan jag lova att jag somna med en gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback