Bad teatcher

Sitter här i soffan i handuk sedan jag duschade, har precis ätit frukost och sett klart en film jag somna ifrån igår, bad teatcher.. den var helt ok.. hade förväntat mig lite mer med tanke på att Justin Timberlake och Cameron Diaz är med i filmen, men helt klart värd att se :) Patrik jobbade sent inatt, kom nog hem vid 03:30 tiden så han sover fortförande, men jag ska nog smyga in och väcka han snart så han hinner va lite vaken innan han ska på jobb igen. Annars idag tror jag inte de händer så mycket här hemma? Vi får se.. ha en bra dag :)

Kommentarer
Zahraa | PiinkQueen säger:

Badteacher är sjukt bra!



Allt bra? ^^

Kram :)

2011-08-17 | 17:54:36
Bloggadress: http://piinkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback