Babyshower

Precis när allt bakande var klart och jag sprang runt här halft naken så plinga det 311 ggr på dörren, när jag öppnar så är de 3 supersöta tjejer som står där och skriker "BABYSHOWER" .. Jag vart så överaskad! Fick ett paraply fyllt med presenter och blöjor :) Så fint allt, tack! Sedan var det smaka bajset leken, blöjor fyllda med olika bajsar (choklad)som jag skulle gissa vilken sort :D så påhittiga. Sen vart det massa fika och mys ute i solen! Jag vet inte om jag fick fram de, men jag vart så himla glad att ni gjorde de för mig, tack tjejer! :)


Paraplyet som var fyllt med paket och blöjor :)


Hur söt var inte den här outfiten då? :)


Tre hjärtan !

Kommentarer
felicia - 19 år och mamm säger:

haha gud va kul :-)

2011-09-25 | 23:11:04
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback