9 april


ikväll har de varit lite myskväll med Johanna, vi har ätit frukt och chokladfondy :) mysfaktor! lite senare åkte jag och hämta Angelika, då blev de party kväll istället, men inte för mig jag åkte hem och tog mig precis en kyckling/kalkon körv med brö, natt mat :)

tidigare idag så var vi på en lägenhetsvisning, och den lägenheten var så himla fin! allt var helt nytt och fräscht och jätte bra planlösning! ska kolla på en till som sagt imorgon, den är väldigt lik denna och ligger i samma område, så jag hoppas vi får någon av dem :) dom är lite dyrare, men nu känner jag att jag är inte här för och spara på samma sätt som jag tänkte från början, jag bor ju faktiskt här och lever här, tillomed skriven i norge nu, så kosta va de kosta vill :)

efter lägenhetsvinsningen så mötte vi (jag/johanna) upp Angelika och Johanna Berg nr 2, glutta lite i affärer och tog en lunch ute i solen, gud så härlihgt, vilken känsla med vår, de var verkligen varmt och skönt, i 3 timmar satt vi och bara prata, munnarna gick i ett kör :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback