28 april

Inget trevligt inlägg

Sedan ett par veckor in i graviditeten får jag jätte lätt kväljningar av äckliga saker, bara tanken på äckliga saker ger mig kväljningar.. så har de liksom varit hela tiden, men inget större problem :p men nu har vi tagit de ett steg längre, i förrgårkväll så står patrik och jag på toan och ska fixa oss för natten.. patrik står med plackers och rengör mellan tänderna liksom, och då råkar jag se lite matrester på den där och då börjar kväljningarna, men de slutar inte där, nej för vi avslutar med en spya i handfatet, eeeuuuhh!
O idag när jag kom hem från jobbet så åt jag lite frukost innan jag skulle lägga mig.. sen in på badrummet och borsta tänderna, den här gången behövde jag inte se något, jag bara tänkte "tänk att tandborsten kanske går emot några matrester", 1 sek senare har vi en spya i handfatet. Det är inte så att de går och stoppa eller så, och jag kan inte sluta tänka på äckliga smulor och grejer i munnen, nästan så ja blir illa mående när jag skriver de här! Bläää.

Annars så är allt bra :) denna vecka är de nattjobb på schemat! Så de är liksom inte så mkt mer än sängen och jobbet, blir liskom trött på ett helt annat sätt när jag jobbat natt, men ljuset hjälper mig faktiskt liiiite tror jag?! känns iafl som man vill komma upp ur sängen på ett annat sätt.

har precis duschat, ska klä på mig och fixa lite, sen laga mat och kolla lite tv innan de är dax för jobb :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback