29 april

jag hade inte tänkt att det här ska bli en bebis blogg, men jag måste bara skriva om idag :)
jag var hos jordemor på sån vanlig rutin kontroll idag, jag trodde vi skulle mäta, väga och prata lite .. och de gjorde vi ju såklart :) men de som vi också gjorde som kom som en överaskning för mig var och lyssna på bebisens hjärtljud, gud jag vart helt varm i kroppen när jag hörde dom snabba hjärtslagen(160), de uppenbarade sig för mig att nu är de verkligen en liten bebis inne i min mage, gud så himla mysigt även om jag börjat få lite mage så har de innan vart lite svårt för mig att förstå att det verkligen är ngt där inne, jag vet inte hur många graviditets test jag tagit bara för att övertyga mig själv om att det faktiskt är något där inne, så rädd att det på något sätt ska ha försvunnit.


Kommentarer
mamma säger:

Dessa slag är nog det vackraste en kvinna kan höra.

Kommer ihåg än idag vilken lycka o värme jag kände när jag fick höra dina och Linn`s hjärtslag.

2011-04-28 | 20:48:16
Krisma säger:

AWWWW vad mysigt idan!! <3 puss!

2011-04-29 | 08:44:48
Bloggadress: http://sallsyntexemplar.blogg.se/
Linda säger:

Helt underbart!! <3

2011-04-30 | 21:35:46
Bloggadress: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback