24 april

Min påskhelg!

Gud vilken bra påskhelg jag har haft, mått bra hela tiden och spenderat den med super människor, min släkt o familj såklart :) I fredags släppte patrik av mig på tåget tidigt på morgonen och jag började min resa mot stockholm, den blev en hel del förseningar och oväntade stopp, men de kändes inte ens jobbigt när de var strålande sol ute och jag visste att pappa och linn skulle hämta mig på södertäljes station, två timmar senare än va som var meningen rullar tåget in på stationen och där möter jag Pappa och linn :) Kramas och åker ner mot något centrum där och sätter oss på en bänk vid kanalen med varsin stor mjukglass och bara njuter!



klockan springer iväg och vi åker till farmor och Owe, dom har bjudit in sina barn o barnbarn på en liten träff, så vi var väl ca 20 st som åt och hade trevligt tillsammans :) senare på kvällen åkte vi hem till farmor där linn och jag brottades natten igenom på en luftmadrass, spännande! haha

Lördag morgon var de frukost och packa ihop som gällde innan vi åkte vidare mot huddinge, Mormor och Lisa (moster) .. där vart de fika på balkongen i solen, den goda morotskakan stod på bordet så vi var så glada, speciellt Linn, mums! Vi tog en sväng nere i huddinge centrum innan de blev äggmålning och påskmust ute på balkongen hos mormor igen .. mormor fixade med maten medans vi bara myste! Maten var så himla god, ritkigt påskbord, jag har saknat de så sjukt mkt då jag inte ätit riktigt jul/påskbord på två år .. annars är man ju lite trött på såndär mat men gud va gott :)
Efter maten var vi ganska trötta så de blev och lägga sig i soffan ett tag innan det vart intagsdags för marängsvichen, också den MUMS! :) resten av kvällen blev ganska lugn då man ätit sisådär 4 kilo var :) då orkar man inte så mkt mer, kröp i säng ganska tidigt och idag söndag så följde mormor mig till tåget, det här tåget gick raka vägen hem utan problem, så patrik hann o komma och hämta mig innan han skulle jobba! ♥

det har iafl vart en bra helg som jag känner mig nöjd med, bara patrik och mamma som saknades, men allakan ju inte alltid va med, och patrik får jag träffa nu i veckan och mamam snart, ganska snart :) puss puss

Kommentarer
mamma säger:

Är glad för din skull att påskhelgen blev lyckad.

Jag längtar tills vi ses, älskar dig i massor, kram mamsen.

Ps.Ge Patrik en go påskkram från mig.

2011-04-24 | 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback