19 april

natten som var spenderad jag hemma hos en brownie, Johanna! hon har kommit hem från spanien, men nu har hon åkt vidare till sverige, innan vi skulle sova så kollade vi lite på norska paradise hotel, nu är man fast där också :p hehe ska kolla ett par avsnitt nu tills mitt hjärta kommer hem <3

annars idag så har jag haft först magknip eller var det matknip? fick de efter maten iafl, sen ont i huvudet, nu ont i halsen och känner mig febrig! Patrik var ju sjuk förra veckan, men jag känner att jag inte har lust och bli de nu, isåfall imorn och torsdag.. fredag ska jag ju till sthlm så har inte tid.

Imorgon kl 13 ska vi skriva konstrakt på den nya lägenheten, så flyttar vi in där i början på maj :) ska bli så skönt med egen uteplats där man kan sitta om kvällarna och bara mysa med tänka ljus, grilla och sola (på dagarna då såklart)!

Idag fick jag brev om vilket sjukhus jag ska föda på, Ahus heter de, jag fick välja på det och ett i kongsvinger, men de i kongsvinger var mycket mindre och hade dessutom ingen barnläkare, tänker att de känns säkrare och ha en läkare på huset liskom ... sen fick vi tid till ultraljud också, den 5e maj :) ska bli spännande, hoppas allt ser bra ut då, för de känns lite konstigt och ha varit gravid i 4 månader utan att ens ha sett eller kännt ngt liv i magen.. nu börjar magen puta lite, så den växer väl förhoppningsvis, om inte så gör jag det :p haha

puss puss


Kommentarer
jojo säger:

I morgon kommer jag mitt hjärta <3 Saknar!!!!!!!!

2011-04-24 | 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback