15 april

godkväll (: idag har varit en riktig trött dag, sov nästan ända tills patrik skulle till jobbet, då körde jag honom och när jag gjort de så tog jag med mig mat från mc donalds hem, åt den och sen somna jag igen! var vaken en putte stund när jag gick upp och slängde in en maskin tvätt men somna jag igen, sov till 19:30, shit :) tog en dusch och klädde på mig och tog mej en promenad bort till Kiwi (mataffär) och köpte lite mat och grejjer, sen hem och laga mat, inget avancerat men ris, lax, brocoli och en kall dill o citron sås, det var iafl riktigt gott!




nu är klockan snart 22 och jag ska till jobbet om en timma, så nu blir de bara och göra sig iordning och sen åka till jobbet, sista natten inatt, för lördag och söndag jobbar jag kvällspass :) sen är de en hel vecka ledigt då jag bl.a tar mig en sväng till Stockhholm. puss

Kommentarer
mamma säger:

Det är härligt att vara gravid, tröttheten är väl den som inte är lika härlig. Det är bra att du vilar när kroppen säger till även en liten bäbis i magen behöver lugn och ro. Ta hand om er, kram och trevlig helg, mamma.

2011-04-16 | 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback