1 april

april april din dumma sill jag har inte lurat en enda prill! eller jag var med på ett litet april skämt i morse som min arbets kollega och jag klurade ut :) Vi skulle nämligen bli avbytta ev en kollega, Kenneth! Han kom kl 07, vid 07:30 så kommer Åge på jobb och då har vi redan ringt och bestämt med honom att han skall ringa in till receptionen och berätta för Kenneth att han råkat glida in med sin bil i hans (Kenneth's) bil på parkeringen och be honom komma ut, och så blev de också, Kenneth var inte så glad när han traska ut mor parkeringen men hade däremot ett stort leende på läpparna när han kom in och vi stod där i receptionen och klappa händerna :D haha
Jag kommer säkert också bli lurad på ett eller annat, får tänka mig för.

Idag var första dagen på länge jag fick sova mer än 5 timmar i sträck efter en natts jobb, det känns så skönt :) Liksom pigg på ett annat sätt, städat kök och badrum och ska väl snart börja med lite fredags mat till mig själv, kanske att Robban vill smaka, men hjärtat fjärtat är på jobb, han har jobbat sen tidig mogon och blir nog kvar där till sena natten.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback