who says

hellu .. idag har jag varit ganska seg! sov till typ två med tanke på att jag jobbat natt så är de inte så konstigt :) men iafl, tog en dusch, läste 100 bloggar och sen powenapa ett tag och så! nu har jag tagit tag i't, varit och handlad och lagat mat, pappas lax blir de idag, den är så goooo, så den bjuder jag dempa på! Patrik jobbar så jag har fått äran och ta hand om hans kompis som är på besök :)

fick löneslipen idag också, inte den bästa men helt godkänt!! med tanke på att jag trodde jag skulle få jobba super lite och bara få ihop till hyran  :) de är bra och tänka åt de hållet så man liksom blir positivt överraskad :D

nej nu måste jag kolla maten, ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback