White sky

Godmorgon, för mig iafl :) Jobbade sista natten på min nattvecka nu natten som var, så jag vakna av min mysiga pojkvän för bara någon timma sen ♥ så mysigt och sova med han när jag inte gjort de på en vecka nu!
gick upp och skulle göra pannkakor till honom, de var lite dåligt med tid så något annat hann vi inte göra, han åt väl en pannkaka kanske? sen tog jag resten till frukost/lunch.. jag är så dålig på att äta frukost, vet att de är viktigt med frukost! men vilket är bäst/nyttigast inte äta frukost eller äta 3 pannkakor med jordgubbsylt och ett glas cocacola? hmmm .... ingen bra frukost!


Jag vill ha dig!!!  


Ikväll blir det jobb i resturangen, imorn bitti också :) börjar 18:30 ikväll, så fram tills dess ska jag bara ligga här ta det lugnt, duscha och klä på mig :) ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback