om man är tjock ..

och inte är blöt mellan skinkorna när man duschat har man inte gjort de ordentligt . så det så !

är så jäkla hungrig, om man räknar minus några mandlar och en joghurt så har jag inte ätit på 27 timmar!! stackars mig, men nu är jag så hungrig så jag inte vet vad jag är hungrig på? hm.. har typ allt hemma, men inget som riktigt lockar :) ska iafl strax försöka fixa mig något och glutta på idol!

jag bokade precis en biljett, Linköping - Lilleström för 95 kroner, då är de ganska bra om jag befinner mig i linköping den 26e oktober så att jag kan nyttja den, så därför kommer jag hem till vvik med marte, leah, dennis och emme den 22e oktober :D kanske att prutte hänger på? de får vi se :D 

2 helger innan de ska jag ner till kristiansand och hälsa på Mykkänen's och emme :) så nu har jag lite och längta till, iofs längtar jag konstant varje ojämn vecka då jag inte får se min älskling så mkt :p 
 

ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback