gone in september

jag är svett och jävlig! tanken var den att jag skulle slå två flugor i en smäll, ta sälle med patrik till jobbet och sen fortsätta på en promme, då fick liksom patrik sälle och jag motion, men grejen är den att jag slog en tredje fluga också, på jobbet så skulle wobba precis ner och träna så jag liksom joinade, så vi körde lite på maskinerna (vi har 5 stycken :p ) , 30 minuter på crosstrainern och jag låg pladask på gölvet sen. fy fan va jobbig! 

nu är jag ledig fram till 23, då begynner jeg i receptionen :) min andra natt. Idag är de ju 1 september och då kan man lisom säga att de är höst på riktigt, de har väl vart lite höstigt men nu är de det på ritkigt! Jag är ju mest en sommar människa, men tar faktiskt emot hösten med öppna armar och kramar om den, de är ju mysigt med höst kvällar med massa tända ljus och massa mys! ♥

jag undrar lite över hur min syster har de på cypern, får slänga iväg ett sms till'na! hoppas hon har de bra, cypern ska ju va fint, de vet ju robert gustavsson iafl; 
 
"Cyper, är ju fruktansvärt trevligt.. åååh då blir jag riktigt .... CYPERN I love cypern"

 




var de ingen förutom Johanna och jag som sket ner sa i förra inlägget!? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback