5 Oktober

Godmorgon :)!

Nu sitter jag i soffan och kollat på Efter tio med Malou, ätit en god frukost med bl.a en god omelett med lök, gräslök och champinjoner, havre knäcke och vaniljjoghurt med skivad banan. Riktig brak frukost, men jag var så hungtig :)

Imorse ringde klockan 06:00!! var rätt jobbigt och ta sig upp ur den varma gosiga sängen, men iafl stogh en dusch, sminka mig och klädde på mej, kl 07:00 gick Patrik och jag till jobbet. Kom in på kontoret och kolla vaktlistan för och se med vem jag skulle jobba och hur mycket frukost det var?! men mitt namn stod inte på tisdagen? nej, tagit fel på dag.. haha så typsikt. det är imorn jag ska jobbba 07:30 :)

gick hem, bytte kläder.. åkte bort till rimi och handla diverse saker som nu fyller upp vårat kylskåp :) jag blir så hungrig när de är massa gott i kylen.. tror de blir taco el lasange med sallad sen :)

nu börjar Malou igen, så ska kolla lite på det.. Bingo Remier på ingång, ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback