28 oktober

har landat i norge efter våran tripp till sverige, de här dagarna jag var där var så bra! söndag mellan 12 och 19 kan vi räkna bort, då var jag sjuk, men annars så bra <3 min familj, mina vänner och min älskling! en stan som man fått distans till och betyder så mycket mer på något sätt nu. så mysigt iafl!

igår kom min mobil, perfa.. men jag vågar inte klippa i mitt sim kort, man måste ju ha ett micro sim... så jag ringde och brställde ett igår, så nu väntar jag bara på de, så imorn är väl förhoppningsvis de här :) och då ska jag ligga och pilla på min lilla älskling hela dagen lång!

klockan springer iväg som vanligt, jag ska hoppa in i duschen, laga någon mat och sen jobba natten.. på måndag är de redan 1a november, de betyder att de då är ca 6 -7 veckor kvar med jobb sen är det jul ledigt hela vecka 50, 51 och 52.. börjar jobba igen den 3e januari. vart ledigheten spenderas de får vi se ;) men såklart blir endel av tiden i västervik. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback