15 oktober

precis käkat goda nötfärsbiffar med vitlök, persilja och sambalolek :) meningen var att jag skulle göra en god sallad med feta ost och grejer och sen en tzatziki, men de orkade jag aldrig så jag åt bara biffarna :)

på golvet nedanför sängen ligger Tanja, min arbetskollegas hund som är här på besök, hon snarkar! min arbetskollega Brith brukar släppa av vovvsingen här och sen går jag med henne till jobbet så hon får sig en liten promenad! ikväll kom hon redan vid 18 tiden :) så de blir vi två som har fredags myset ihop innan jobbet!

idol börjar ju om lite mindre än en timma, får se om jag kollar på de? jag är så sjukt sugen på en godispåse!!! har inget gott hemma, inget liksom sockergott eller chokladgott. 

om en vecka är jag i sverige vid den här tiden, säkert precis käkat mammas mat och sitter som en rund boll i henens soffa :) de ska bli trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback