15 november

Inatt föll det ytterligare lite snö, kan va rätt mysigt. 0700 slutade jag jobbet och jag stod och övervägde om jag skulle ta taxi hem el gå? Efter lite tänkande vart det en promenad som till en början GICK bra och avslutades med ett fall! Åååå så pinsamt, ställa sig upp det fortaste man kan, borsta bort all snö och sen gå vidare precis som om inget hänt! Haha vad ful man är :) men så kul det hade varit om man filmat. Iaf så ligger jag nu i sängen och har lite ont i framsidan av vaden och foten, hungrig är jag också, som en varg som inte fått mat på ett par dar... Poor me! För lat för att orka göra ngt att äta är jag! Nu ska jag spela lite angry bird, man skulle kunna säga att de är en liten oskriven tävling här hemma just nu :p mohoho


Kommentarer
Bhatten patten säger:

Åh angry birds är ju as kul hehe;-) ditt fall lät kul;P puss

2010-11-16 | 01:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback