11 november

eftersom min blogg inte är så officiell och jag har den mest för att kunna gå tillbaka och se va jag gjort så har de inte blivit så mycket skrivet här, jag menar.. jag behöver inte skriva att jag jobbat, ätit ngn mat och varit trött för tro mig de kommer jag komma ihåg! Lite annat mysigt händer de ju också, jag har ju såklart min älskling som är den bästa på hela jorden, hela universum! jag är verkligen så himla KÄR, visst kan vi ha våra stunder ;) men guuud så tacksam jag är för att få va med dig. Jag kan inte förklara, men när jag ser på han så får jag liksom ett pirr i magen, jag har läst att man kan va nykär i max 2 år?! isåfall är jag ett undantag för jag är precis lika kär i dig (mer kär t.o.m) nu som för 4½ år sedan! ♥


           



nu ska jag slänga in en maskin tvätt, medans jag väntar på och få hänga upp den så ska jag lägga mig under täcket i sängen, sätta på sex and the city filmen och små glutta samtidigt som jag ligger och myser med min loverboy, iPhonen :) jag är så fascinerad av den! så otroligt bra, mitt bästa köp 2010 helt klart!

(Heeeje Krisma!!)


Kommentarer
Krismus säger:

HEJEEE! jag tycker oxå att iphonen är mitt bästa köp detta år!

vilket göölligt inlägg da ;-D hihi. puss

2010-11-11 | 16:57:12
Bloggadress: http://sallsyntexemplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback