one night in town

gårdagen och kvällen var kanoners :) forden gick mot oslo igår mitt på dan, det var endel köer men vi roade oss wätt bra, jag var trött ju! checkade in på hotellet och drog sen in till city där vi plocka upp fasse och tag en pils i solen på aker brygge, de var så underbart väder igår, fick lite sommarfeeling liksom :) några bord bort så satt ett par karlar från paradise (norska), Karl, Torbjörn och han den fule som börja gråta när han tappa flaskan, pinsam! coolt och se dom iafl ju.

vi åkte tillbaka till hotellet och fixa oss och sen var vi redo för fest kan man säga, kom till krisma patt sån ca 21 efter tåg och trick och allt vad oslo har och bjuda på, så jävla svårt de ska va och transporteras liksom. Hos patten fick vi lite gott och tugga på, men de vart mest drickbart ;) gott gott, kvällen var sjukt bra! Mycket tuttar och razz, tog en ridtur på den store wilda tigern också!

haha imorse när jag skulle besöka damerna på rum 524 så var de bara och kliva in, dörrn stod öppen kan man säga, var glada att det bara var jag :) summa summarum, bra dag och kväll igår alltså :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback