när vi två blir en

Jag har städat bort min kamera, skulle annars lagt upp lite bilder nu, men de får vänta då rå. Förut när jag körde Linn till Lilleström station så irrade hon runt här hemma inann vi skulle åka och letade efter sin mobil, "Linn jag har lagt den i din jackficka" .. Framme på stationen letar hon efter mobilen i jackfickan men den ligger inte där, då har jag smartot lagt den i min bajs jacka istället och den jackan hänger ju hemma i min hall, så stackars Linn fick åka till Sverige utan mobil. Som tur är så är ngra av Patriks kompisar här så dom kan ta med den hem så hon får den på Tisdag :)

Nu ska jag släpa ner väskan från vinden och börja packa ifall om vi skulle komma iväg på Onsdag, hoppas askmolnet håller sig borta! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback