koslig shopping

jag började och fota allt jag köpt de sista dagarna för att få visa er :) men det var för jobbigt och så var det svårt att få de och se snyggt ut, och jag orkade inte ta på mej allt heller :p men här får ni en lista på de jag köpt iafl :) allt är skit snyggt!

ögonskugga
pensel
nagellack
body butter, strawberry fra body shop
smyckes träd

ringar
armband
örhängen med hvita fjädrar

svarta chinos
jeans klänning
jeans shorts
jeansfärgad tunika
jeans skjorta
rosa spetsigt linne
leopard tubtopp

vit tubtopp's bh med massa spets
turkos/blå/hvit bustier

svart väska


Kommentarer
Krismus säger:

pengar rullar in dom det ska! det går bra nu, ida det går bra nu ;)

2010-05-15 | 21:03:19
Bloggadress: http://sallsyntexemplar.blogg.se/
Ida säger:

tomt på kontot !

2010-05-16 | 11:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback