Here Comes The Sun

mina fina flickor flyttar hem,
jag har bölat hela morgonen! (känslig dag)
men nu när dom har åkt och vi skratta lite innan dom hoppa in i forden känns de lite bättre, för jag vet att jag kommer träffa er snart igen :) 
 
de här 7 månaderna ni varit med mej på jobbet och på fritiden har verkligen varit speciell,
det har hänt så sjukt mycket!! inte alltid varit lätt, men vi har fixat det fint :) nu när jag ligger här
spysjuk i sängen och lyssnar på våran bilmusik som vi tjatat ut så kan jag inget annat än och le :)
gud vad vi har skrattat! tack tjejer.



Kommentarer
idis säger:

<3 dig

2010-05-31 | 23:24:49
Ida Ö (gamla grannen) säger:

wida, jag har fått bajssjukan.. typsikt att du flyttat.. annars kunde du fått ta hand om ma! det vet ja att du hade velat :p kos dere kjempe mye nu :)puss baby



2010-06-01 | 00:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback