Gästbloggare (Patrik)

Sitter här och tjatar lite på Ida om att få skriva något här i bloggen , så vet ja inte äns va ja ska säga ? :D

Tänkte iaf berätta att Jag Ida Ö, Ida B, Linda, Robin har slagit vad´om o inte äta godis och dricka läsk under hela månaden maj ! ( lördagar eller söndagar är okej ,men bara en av dom ! ). Känner att de kommer bli tufft men de ska bara gå ! Kan ju inte komma hem till sweden i sommar oh se ut som en badboll/blöt gris !
Vi var faktiskt ute och gick/sprang idag ! Kändes kanonbra att vara ett par stycken, skönt när man kan gå och snacka lite gojja samtidigt.

 

Igår prövade jag något nytt! Kändes lite sådär om ja ska vara ärlig !




Ne nu ska jag laga lite mat ,sen blir det jobb ! Skönt o vara tillbaka !



Alla barnen joggar varje morgon, utom Siv,
som springer framför ett lokomotiv.

Kommentarer
Krismus säger:

lika bruna som mig ju ;D

2010-05-04 | 12:22:10
Bloggadress: http://sallsyntexemplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback