come with me

jag nämde inte de tidigare men jag började min morgon med att spy, ja spysjukan. senare under dagen fick jag bajsa, ja bajssjukan .. nu går de sista på repeat! inte så trevligt, men vad ska jag göra?

jag har iafl legat i sängen hela dagen förutom toabesöken, för att fördriva tiden har jag kollat facebook, alla bloggar, film och nu sista stunden på kvällen kollat på ett program om photoshop.. de verkar ganska kul :) pysslat lite med endel bilder men dom är inte tillräckligt bra för att läggas upp här :p

nu är de snart dax och sova och hoppas man känner sig bättre imorn, men inte de minsta trött! skriv gärna ner de här på ngt bra ställe så ni kan ta fram och läsa vid ett senare tillfälle, intressant liksom!


Kommentarer
ceciliaia säger:

haha! Jag ska ge dej ett tips.

När jag hade bajs+spy sjukan fick jag sitta på toaletten o bajsa samtidigt som jag spydde i handfatet:D ett tips lixom ;)

2010-06-08 | 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback