2 Maj

förra året i mitten/slutet på maj så låg jag ute och sola i trädgården här i norge .. nu är de andra maj och typ bara två veckor kvar tills jag hoppas man kan göra desamma :) så härligt. Denna vecka blir de 5 dagars jobb och ledig helg, hoppas på fint väder nästa helg så kanske de blir en öl i solen, på akerbrygge kanske? vi får se.

imorse vaknade jag vid halv 10, de var strålande sol och varmt så jag gick ut och gick en wunda, skönt ju. jag har en termometer här brevid mej, ute på väggen alltså, den visar 27 grader!! Varmt ju..

ikväll ska vi grilla, igen :) så gott! har liksom längtat efter de hela vintern, så nu ska ja äta ihjäl ma på't. nu är de bara 30 min kvar tills jag får väcka putte :) Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback