skjut mig

vakna först vid 8 när patrik gick till jobbet och fick gå upp och spy, yoghurt från igår var de, inte lika god idag dock. sen somnade och vaknade nästa gång typ halv 11 av att jag får springa ut och spy och mår illa som faan! skiter nästan ner ma också. somnar om igen och vaknar halv 3, yes illamåendet är borta och jag dricker ett glas cola, då är de bara och springa på toa för att inte skita ner sa! va i helvete är de här?! sovit 14,5 timmar inatt och hela dagen igår också ju.. fortförande trött? hjälp ma!


Boring!


Kommentarer
idan säger:

krya på dig gullet!!:)

2010-06-01 | 20:33:21
mamma säger:

Jag tycker så synd om dig, maginfluensa är inge vidare. Tyvärr så finns inge botemedel, de è bare och skite o spy!!! Kämpa på, mamma tänker på dig och ÄLSKAR DIG, krya på dig gullunge.

2010-06-02 | 16:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback